|
|
Vážení přátelé Richterovi,
považujeme za milou povinnost Vám
poděkovat za naprosto profesionální služby v souvislosti s
parkováním. Přejeme Vám zdraví a sílu při provozování živnosti a
méně závisti od spoluobčanů - leč žijeme v Česku, tak vydržte !
Zkuste provozovat i jednonoční ubytování/přespání před odletem, rádi
bychom rozumný peníz zaplatili Vám a ne platit "Celkem nekřesťanský
peníz" v penzinu ve Slaném. Pochvalně jsem se o Vašich službách
zmínil v libereckém Čedoku a požádali mi o sdělení kontaktů na Vaši
živnost, že by Vás doporučovali svým klientům. Ptám se proto, zda-li
jim mohu sdělit kontakty na Vás, zda to odpovídá Vašim plánům. Víte,
velké řadě Cestovatelů z Liberecka by to značně pomohlo - právě tak
jako nám - jde jen o bezplatnou reklamu na základě dobré reference.
Zachovejme si přízeň a pomozme si vzájemně.
S úctou
Jarka a Eva
Dobrý den Richterovi!
Nezlobte se, že se ozývám až nyní - více jak měsíc po dovolené,
ale v každém případě Vám chci poděkovat za Vaše služby na naprosto
profesionální úrovni. Manžel byl z rozbitého okýnka,
které se nám rozbilo cestou na letiště, naprosto zdrcen,
ale když ještě tentýž den od Vás obdržel SMS zprávu, že je
okno vyměněné, absolutně to nenarušilo naši dovolenou a mohli
jsme si ji nerušeně užít. Opravdu ještě jednou moc a moc děkujeme
a přejeme mnoho dalších spokojených zákazníků - tak spokojených,
jak jsme byli my. Pokud budeme v budoucnu potřebovat, opět s radostí
využijeme Vašich služeb parkování u letiště, které doporučujeme všem
našim známým a přátelům.
S pozdravem
Lenka Her.
Dobrý den pane Richtře,
chtěl bych Vám ještě jednou poděkovat za služby, které jste mi
poskytl
před a po mé dovolené a to postaráním se o můj osobní automobil,
kterým
jsem dorazil na letiště v Ruzyni a přistavením vozu po příletu.
Své zkušenosti převádím na své známé, kteří tímto jsou překvapeni.
S pozdravem
Rad.N.
Dobrý den, ještě jednou bych Vám ráda
poděkovala za skvělou službu - parkovaní u letiště.
Vše proběhlo dle mého očekávání. Žádné komplikace.
Příště Vaši službu určitě opět využiji a doporučím ji svým přátelům
a známým.
Opravdu veliká a maximální spokojenost.
Bro.Iva, Děčín
Dobrý den manželé Richterovi,
chtěla jsem napsat poděkování za vaši službu na
vaše stránky,ale bohužel jsem se tam nedostala.
Jsem opravdu ráda, že jsem si vybrala vaše
služby, protože byly naprosto perfektní a určitě jich příště využiji
opět.
Přeji krásný den a hodně zákazníků…i já budu
doporučovat J
Monika Z. – Karlovy Vary
Dobrý den chtěly bychom poděkovat touto cestou
za poskytnutou službu.Jelikož jsme tuto službu využily poprvé tak
jsme čekali jak to bude probíhat---obavy byli zbytečné----při
přijezdu na letiště na nás čekala příjemná paní Richterová po
vyřízení formalit jsme s klidem odletěli do Turecka.Při návratu jsme
dostali SMS kdy nám bude auto přistavěno.Vše proběhlo úžasně.Kdyby
takové služby fungovali všude, bylo by na svetě krásně.Moc děkujem a
určitě tuto službu budem využívat-odpadá schánění někoho kdo nás
odveze a naopak-Ostatním jí lze jen vřele doporučit
J.a P.Por. Kladěruby
Vážení Richterovi, vážený celý RICHTER teame,
byl jsem úžasně překvapen, že tato služba -
parkování - existuje.
Dovedete si asi představit, jak dlouho mi
trvalo, než jsem se rozhodl svěřit Vám - cizí osobě naše luxusní
auto Porsche.
Ale když jsem si přečetl reference, dost mě to
uklidnilo. Jsem překvapen, že tuto službu děláte už od roku 2005 a
já to ještě nevím. Mohl jsem Vás využít už dávno, cestujeme vcelku
často. Jsem tedy rád, že jsme poznal již skoro celou Vaši rodinu - i
Vaši milou dceru. Jen obdivuji Vás, když máte stále dost práce, kde
berete ten humor. Věřte mi, že nás velice potěšilo, když jste nám
auto vracel a měl jste výbornou náladu, i když byla hluboká noc.
Každý by asi raději spal, a Vy jste nám předal auto, které bylo
příjemně vyhřáté - a tedy připravené na naši cestu domů. Nemuseli
jsme nikam pro auto jezdit, čekat na odvoz, auto bylo teplé. i když
venku mrzlo. Byli jsme moc spokojeni a věřte, že Vás budeme všem
doporučovat - opravdu všem, koho potkáme. Jen se bojím, že se mi
budou u nás chlapi smát a říkat, že jsem se asi zbláznil, že jsem
dal takové auto neznámým lidem jen na základě nějaké smlouvy - tedy
papíru. Jo, věřte mi, že jsme při návratu trochu strach měl - co
kdyby jste nepřijel,
nebo Váš telefon byl nedostupný, co bych asi v
noci na letišti dělal? Ale uklidnila nás SMS zpráva, která ihned po
našem přistání přišla. Bylo to od Vás velmi milé a překvapivé.
Ještě jednou moc děkuji za super službu. Příště
Vás opět využijeme.
Děkuji.
Karel P., obchodní ředitel .... Ostrava .....
Dobrý večer,mnohokrát vám děkujeme za špičkové
ukončení
dovolené.Služba,kterou nabízíte je opravdu součástí vydařené
dovolené.Vřele vás budu doporučovat a pokud pojedeme opět,využijeme
vašich služeb.Ještě jednou děkujeme.
Manželé Milan a Lenka M.
okr: Frýdek Místek
Dobrý den, Richterovi,
tímto bychom Vám chtěli moc poděkovat za
parkování našeho auta.
Když jsme na dovolenou odlétali, naši známí Vás
využít nechtěli, protože se o své auto bojí a tedy nechtělí, aby s
ním někdo jezdil. My jsme na Vás dostali doporučení, proto jsme se
rozhodli svěřit Vám auto přímo na letišti před terminálem 2. I když
máme auto nové, věřili jsme, když už tuto službu poskytujete více
jak 7 let, že určitě nějaké zkušenosti máte a že na Vás bude
spolehnutí.
Věřte, že jsme se na dovolené bavili s našimi
známými, jak se dostaneme domů, kdyby jste nám auto nevrátil. Je nás
celkem 7 osob, tedy i s našimi známými, a oni mají jen Octavii,
kterou parkovali na jiném parkovišti - nebudu jmenovat, a nechali se
odvést minibusem na letiště.
Tak bychom asi zůstali v Praze a jim dali naše
kufry, aby nám je odvezli a my bychom museli hledat auto.
Ale byl jste 100 % přesný, přijel jste před
terminál přesně, jak jste slíbil. A to nám naši známí záviděli,
protože my jsme již nasedali do našeho teplého autíčka a oni teprve
čekali na odvoz na jiné parkoviště. Prý když je tam skoro po 30
minutách odvezli, tak jejich auto bylo zapadané sněhem a zamrzlé.
Děti jim plakali, byla jim zima a oni teprve čistili auto. Pak sedli
do vymrzlého auta a byla jim zima ještě dost dlouho, než se jim celé
auto prohřálo. Pak jsme si to doma vyprávěli a jak nám záviděli, že
jsme přijeli domů skoro o 1 hodinu dříve než oni a jeli jsme již z
letiště s teplým autem.
Tak věřím,,že příště Vašich služeb využijí i
ONI.
Ještě jednou Vám za Vaše služby tímto chceme s
manželkou moc poděkovat a pracujte takto dobře dál.
Byli jsme moc spokojeni a těšíme se, až pojedem
příště, že Vám zase zavoláme.
Manželé Jana a Bedřich K., Brno
Zdravím pane Richtere,
Chci Vám jen poděkovat za službu - parkování
našeho auta. Opravdu jsem mile překvapen, jak se dokážete o auto
postarat.
Moc Vám děkuji a budu Vás dále všude
doporučovat. Nedalo mi, abych Vám to nenapsal, protože já si velice
vážím dobrých lidí a lidí, kteří dělají dobré služby. Tato vaše
služba je vynikající. Hlavně to, že nás sledujete na radaru a že
víte, jak letíme a že máme auto přistavené vždy včas tam, kde se
domluvíme. Jste moc dobří a již několik lidí jsme k Vám již poslal.
Oceňuji hlavně to, že nemusím nikam na parkoviště zajíždět, že jste
si vždy naše auto vzal na letišti a zase na letiště jste nám auto
přistavil. Jak byla manželka spokojená, když jsme měli auto i umyté
a s puštěnou klimatizací. Cesta domů byla tedy díky Vám příjemná a
rychlá. Za 1 hodinu jsme byli doma.
Mějte se krásně a budu všem liberečákům
doporučovat jen Vás.
Děkuji a těším se na další Vaše služby.
Petr H. Liberec.
Vážený pane Richtře,
děkuji Vám za velmi profesionální služby při parkování vozu. Při
další podobné příležitosti se na Vás zcela nepochybně opět obrátíme
a taktéž Vás doporučím známým. Pokud se chcete podívat na náš sklep
v Prušánkách - Nechorách, můžete tak učinit na stránkách
www.vinnesklipky.cz.
Budete-li mít cestu, dejte vědět a stavte se. Posedíme a
pokoštujeme. Á propos, není Váš penzión ve Slaném bývalý hotel
Grand? Tam jsem taky odpil hezkých pár piv.
Mějte se hezky a kdykoli se ozvěte.
Leoš H.
Dobrý den Richterovi,
chtěli bychom Vám poděkovat za bezstarostnou dovolenou. Odpadlo nám
shánění někoho kdo nás přiveze a odveze na letiště. S Vaší službou
jsme byli velice spokojeni a doporučujeme všem. Z vašeho přístupu
bylo vidět, že to děláte s láskou a máte to bezchybně promyšlené.
Ještě jednou díky a brzy naviděnou při další
dovolené.
Láďa a Martina S. – Ústí n.L.
Vážení pane Richtere a paní Richterová,
nabídku Vašich parkovacích služeb jsem dostal
od prodejce ....., u něhož jsem si koupil zájezd společnosti .......
Přijal jsem tuto nabídku jako vyřešení otázky, kde, jak a za kolik
zaparkovat během své dovolené na Kanárských ostrovech.
Velmi rychle jste mne svým přístupem vyvedli z
omylu, že jde jenom o to zaparkovat auto u Vás ve dvoře. Hned od
prvního telefonátu krátce po zaplacení služby jste na mne působili
velice profesionálním dojmem, který se potvrdil při setkání s Vámi.
Váš informační leták s pokyny pro návrat a
vyzvednutí vozu, stejně jako závěrečný dopis, na základě kterého Vám
teď píšu, jsou napsány vyváženě a kromě podstatných infromací
obsahuje i příjemný komentář, kterého je "tak akorát".
Budu-li někdy v budoucnu cestovat letecky na
dovolenou z Prahy, rád zase Vašich služeb využiji a také Vás
doporučím svým známým.
Přeji hodně spokojených zákazníků jako jsem já
Martin P.
Ostrava
Krásný dobrý den,
chtěli bychom vám touto cestou poděkovat za
perfektní služby a také za dárek,naše dovolená v Egyptě se zrovna
nevydařila podle našich představ,nebyli jsme spokojeni s kvalitou
služeb a navíc manželka skončila v Egyptě v nemocnici na kapačkách,takže
jsme se vraceli unaveni a nespokojeni,ale vy jste nás mile
překvapili s kvalitou vašich služeb. Byli jsme velice spokojeni a do
budoucna budem určitě vaše služby využívat a doporučíme vás všem
nasim známým. Přejem vám hodně spokojených zákazníků a ješte jednou
děkujeme za velmi kvalitní služby parkování, mějte se hezky.
manželé Fruhaufovi
Dobry den,
Chtel jsem Vam jeste dodatecne podekovat a pochvalit sluzbu kterou
nabizite. Po 14 hodinach cestovani, kdy tri ctvrtiny casu byly
stravene cekanim “na neco”, si Vas pristup nemohu vynachvalit.
Ocenuji, ze vse fungovalo presne podle domluvy a bez jakehokoliv
casu zbytecne ztraceneho cekanim na neco nebo na nekoho.
S klidnym svedomim Vase sluzby doporucim dale.
Dekuji,
d.p.
Na naší dovolenou jsem využil se svojí rodinou
Vašich služeb s parkováním. Musím ocenit váš profesionální přístup a
perfektní navigací na letiště , kde jste si auto převzal a stejně
nám ho i přistavil po našem návratu. Děkuji ještě za nečekaný dárek.
Je vidět že svojí práci děláte s nadšením 24 hodin denně. Vaše
služby mohu doporučit každému a i já při cestě na svojí další
dovolenou využiji vašich služeb.
Mnoho dalších spokojených zákazníků
s
pozdravem Martin Hav.
Dobrý den,nemůžu nereagovat na vaše
služby,které jste nám poskytnuli v souvislosti s naší dovolenou v
Turecku.
Po počátečných nesnázích,které jsme měli s nejmenovanou CK jste byli
jako balzám na duši-to myslím doslovně.Již dlouho jsme nezažili
takový přístup ke klientovi.Máte všechno rozpracované,nikoho
nestresujete,vše je předem jasné,váš přístup je profesionální a
precizní.Tím,že jsme mohli využít vaší služby a parkovat náš vůz u
vás jsme nemuseli nikoho obtěžovat,byli jsme v klidu a cena byla
příznivá.
I naše dovolená v Turecku(Konakli,hotel Rheme Beach)byla krásná.Měli
jsme i zde štěstí na dobré služby,jídlo,čistou pláž i moře a
usměvavý a ochotný personál.
Protože jsme z Moravy,vždy jsme raději využívali letů z Brna,abychom
to měli jednodužší.Nyní,díky vám, víme,že už nám může být jedno zda
letíme z Prahy či Brna.
Ještě jednou vám moc děkujeme za klid,který jste nám v souvislosti
se službou poskytli a určitě jsme vašich služeb nevyužili naposledy.
PS:opožděně ještě díky za dárek,který jste poslali na cestu domů.
Petr V. s rodinou
Vážení pane Richtere a paní Richterová,
nabídku Vašich parkovacích služeb jsem dostal od prodejce Invia.cz,
u něhož jsem si koupil zájezd společnosti Tomi Tour. Přijal jsem
tuto nabídku jako vyřešení otázky, kde, jak a za kolik zaparkovat
během své dovolené na Kanárských ostrovech.
Velmi rychle jste mne svým přístupem vyvedli z omylu, že jde jenom o
to zaparkovat auto u Vás ve dvoře. Hned od prvního telefonátu krátce
po zaplacení služby jste na mne působili velice profesionálním
dojmem, který se potvrdil při setkání s Vámi.
Váš informační leták s pokyny pro návrat a vyzvednutí vozu, stejně
jako závěrečný dopis, na základě kterého Vám teď píšu, jsou napsány
vyváženě a kromě podstatných infromací obsahuje i příjemný komentář,
kterého je "tak akorát".
Budu-li někdy v budoucnu cestovat letecky na dovolenou z Prahy, rád
zase
Vašich služeb využiji a také Vás doporučím svým známým.
Přeji hodně spokojených zákazníků jako jsem já
Martin P. Ostrava
Vážený pane Richter,
děkujeme Vám za skvělou službu, kterou nabízíte
pro možnost parkování u letiště. Váš přístup k zákazníkovi je
opravdu profesionální. Byli jsme velmi spokojeni a Vaši službu rádi
doporučíme ostatním a sami ji opět v budoucnu využijeme. Děkujeme i
za malou pozornost od Vás.
Přejeme Vám hodně spokojených zákazníků.
S přáním hezkého dne
J.K z Karlových Varů
Dobrý
den,
zdraví Vás Křápkovi, kterým jste parkovali auto v době
naší dovolené. Se službou jsme byli velmi spokojeni, obzvláště
chválíme včasné a rychlé přistavení auta na letiště po
příletu do ČR. Děkujeme za vstřícné jednání
a Vaši službu budeme doporučovat i svým známým.
Dobrý
den, minulý týden jsme se vrátili z krásné dovolené z Egypta a
také služby Vaší kanceláře k tomu přispěli. Chci Vám
vyjádřit poděkování za perfektní služby, se kterými
jsme byli velmi spokojeni. Sama pracuji v oblasti řízení
managementu, takže vím, jak je důležité znát tuhle zpětnou
vazbu spokojenosti zákazníků. Opravdu není co vytknout a určitě
bychom Vašich služeb využili znovu a také Vás doporučíme našim
známým. Vaši vizitku předám i do cestovní agentury, se
kterou jsme cestovali, pro potřeby dalších klientů.
Přeji
Vám mnoho dalších podnikatelských úspěchů a přeji
krásný den!
Eva
M . Hodonín
Dobrý
den,
chtěl bych Vám touto cestou poděkovat za přispění
k naší bezproblémové dovolené. Abych řekl pravdu, při
zvažování využití Vaší služby jsem měl trochu obavu, zda
všechno vyjde tak, jak je uvedeno v prospektech a letácích. Nyní však
mohu s čistým svědomím říci, že služba předčila
mé očekávání. Jak předání auta při cestě
tam, tak i při cestě zpět. Žádné komplikace a výborný
přístup ke mne jako k zákazníkovi. Příště Vaši
službu určitě opět využiju a doporučím ji svým
přátelům a známým.
Ještě jednou děkuji za výbornou službu.
Milan K. Trnová
Dobrý
den.
Jelikož jsem byl nadmíru spokojen s Vaši službou (děkuji i
za láhev), tak jsem na oplátku dal vaši reklamu na svoji hlavní
stránku.
Tyto stránky http://janoch.borec.cz/ čte
denně v průměru kolem 500 lidí, takže doufám že přilákám
nové zákazníky.
Ještě
jednou mnohokráte děkuji za vzornou organizaci našeho příjezdu
i odjezdu z dovolené a samozřejmě i za lahvinku vína. Vaše
služby budu samozřejmě doporučovat i dalším známým
a kamarádům. Kéž by vše u nás fungovala jako Vaše služby.
Oceňuji samozřejmě i Váš podnikatelský záměr.
Je zcela možné, že se k Vám i přijedeme podívat a příp.
i ubytovat. Končím povzdechem,kéž by tak fungovaly i
aerolinie.
Zdravím Mat.
Dobrý
den pane Richter!
Nemohl
jsem si odpustit dopis pro Vás. Do teď jsme vydejchávali
vynikající zážitky z naši dovolené.Nutno poznamenat,že jste k
nim přispěl i vy. Velice nás nadchla vaše služba s
parkováním vozidla. Je vidět,že jste přemýšlivý
člověk a využil jste necnosti a "nenažranosti"
pražáků. Pro toto Vám velice s ženou fandíme. Vaše služby
teď nabízíme kde komu.Opravdu to bylo velice pěkné
zakončení naší dovolené.Držíme Vám palce a doufáme,že
Vás opět v brzku využijeme.
s pozdravem
Bedřich a Alena H. - Hradec Králové
Vážení
Richterovi,
děkujeme
za příjemný dárek. Teprve včera jsme ho mohli
zkonzumovat. Hned po příjezdu domů z Mallorky jsme vpadli
do života a povinností. To jistě znáte. A tak včerejší
posezení bylo příjemné, vybrali jste dobře. S Vaší
službou jsme byli velmi spokojeni, to jsme řekli již na místě.
Nápad, napsat něo o dojmech z cesty se mám líbí, jistě
něco napíšeme. Zítra, časně ráno ale vyrážíme
na cestu na Balkán, tentokrát po silnici. Tak až po návratu a
aklimatizaci doma. Je to v krátké době již třetí cesta
do světa a tak se na cestu těšíme stejně jako na návrat.
Přejeme
Vám radost z tak potřebného podnikání a jistě Vaší
službu, až poletíme letadlem z Prahy, zase použijeme.
Krásný
den všem cestovatelům,
Začnu
od začátku jak šel čas.Od 20.5.2007 jsem hledal parkování
pro náš vůz Hyundai Santafe.Po mnoha hodinovém pátrání po
internetu jsem se proklikal až na stránky manželů
Richterových.Služba odvezu a přivezu Váš vůz mě
velice zaujala.I když při pomyšlení že svěřím můj
vůz úplně cizím lidem ,mě přiváděla
trochu do rozpaků.Během týdne jsem zjišťoval různé
informace o takto nabízených službách.Ale vždy jsem se setkal z
velkou nedůvěrou.Ale já si vždycky řekl ,že taky
podnikám a kdyby podnikání manželů Richterových nikdo nedůvěřoval
tak by nemohli úspěšně podnikat již 17.sezónu.Proto
jsem za veškerými pochybami udělal tlustou čáru.29.5.2007
volám panu Richterovy a potvrzuji objednávku na zaparkování vozu
.30.5.2007 ve 4.00 budím pana Richtera a domlouváme sraz na letišti.V
4.45 přijíždím na parkoviště kde na mě mává pán
v obleku.Zaparkuji vůz ,pan Richter se mi představí předá
mi pár informací ,mimo jiné se zeptá zda jsem ještě
nezapoměl něco ve voze (samozřejmě zapoměl
mobil kterým jsem mu volal).Po tomto vřelém přijetí a
zkušenosti od pana Richtera, že lidé opravdu někdy něco
zapomenou ve voze, ze mě spadla i ta poslední maličká
nedůvěra.Dovolenou jsme si s manželkou báječně
užily(svatební cesta) ve Spojených arabských emirátech.Při
přistání zpátky v Praze přišla hned esemeska ,,Vítám
Vás doma,,samozřejmě od pana Richtera.Na parkovišti stál
pan Richter i s naším vozem.A závěrem-na přední sedačce
byl malý dárek od manželů Richterových.Touto cestou jim ještě
jednou děkujeme za tak skvělou službu.A Vám kteří
ještě pořád váháte a nedůvěřujete mohu
poradit-vřele doporučuji využít tuto nadstandardní službu.
Díky
a mnoho úspěchů v podnikání přejí manželé
K. z Pardubic
Vážený
pane Richter,
dovolená,kterou
jsem v Egyptě zažil, byla nádherná. Ke klidu a
spokojenosti ale také patří ostatní věci, které s dovolenou
souvisí. K tomu patří pro nás, co jedeme na letiště
autem a auto necháváme v Praze, také vědět, že naše
auto je v pořádku a nic se s ním po dobu našeho
pobytu v cizině nic nestane. Takto klidnou dovolenou jsem zažil
letos, díky Vaší službě – parkování osobních aut ve Vašem
areálu. Vaše služby jsou nejen lacinější, ale jsou na vysoké
úrovni. Vaši službu budu doporučovat všem svým známým. Ještě
jednou srdečný dík.
Těším
se na další spolupráci s Vámi.
S přáním
hezkého dne
Jiří B. - Lanškroun
Dobry
den prajem
takto
s odstupom casu sa Vam chceme podakovat za poskytnute sluzby, boli sme
spokojni a milo prekvapeni s urovnou a pristupom od zaciatku az po
prevzatie vozidla, ktory podla mna aj prekracuje „europsky
standard“ vztahu k zakaznikom. Keby kazdy podnikatel pristupoval k
podnikaniu tak ako Vitatur, urcite by uroven poskytovania sluzieb v CR
a SR rýchlejsie napredovala.
Urcite budeme Vase sluzby odporucat aj dalsim cestujucim, ktori
opodstatnene vahaju parkovat na Ruzyni.
Prajem este vela spokojnych zakaznikov
S
pozdravom
Tomas
K.
Hezký
den pro všechny, kteří chtějí pohodlně, bezpečně
a za přijatelnou cenu parkovat svůj vůz při cestách
do zahraniční . . .
Když jsem se od své známé před dvěma lety dověděl
podrobnosti o jejich parkování během jejich pobytu na zahraniční
dovolené, byl jsem zpočátku velmi skeptický ke službám
rodiny pana Richtera. Předat někomu absolutně neznámému
svoje auto spolu se všemi doklady jsem považoval za totální
úlet. Žijeme přeci v Čechách a případů
vychytralých podnikatelů přeci známe všichni více než
dost. Nakonec jsem ale při jedné ze zahraničních cest
vyrazil do Prahy s „nejhorším“ firemním a dobře pojištěným
autem, a rozhodl se objednat a osobně vyzkoušet doporučené
i cenově zajímavé parkovací služby. Moje překvapení s celkového
průběhu bylo vážně skvělé. Pan Richter, usměvavý
a příjemný na mě čekal s naprostou přesností
na Terminálu 2, předání vozu včetně podpisu všech
formalit ve
20 st
. mrazu bylo dílem okamžiku. Dobře, řekl jsem si, snad se
ještě s autem shledáme. Při návratu z cest
byli veliké problémy s počasím a po všech možných změnách
letů a navíc celkovým zpožděním cca 3 hodiny jsme přistáli
v Praze, v sobotu 03.00 ráno. Upřesnili jsme si předem
SMSkou pouze číslo letu a světe div se, pan Richter na mě
čekal s vyhřátým a připraveným autem na Terminálu
2. Zakoupil mi dokonce opomenutou dálniční známku, dotankoval
předem na přání vůz a my jsme se mohli po strastiplném
letu vypravit v pohodě a klidu domů. Když uvážím
cenovou relaci služeb pana Richtera v porovnání všech možných
cen, které se v okolí Ruzyně vyskytují, počínaje třeba
cenou obyčejné kávy v letištním Bufetu, připadá mi
obětavý a seriozní přístup jako velmi profesionální
podnikatelský záměr, za který Víťovi a celé jeho rodině
za všechny mnohokrát děkuji.
Petr
BARTOŠ, TIP SERVIS Liberec.
Vážení,
srdečně Vás zdravíme z našeho domova v Brně a chtěli
jsme s manželkou vyjádřit naši zkušenost a spokojenost s Vámi
nabízenou službou parkování aut v blízkosti letiště
Praha-Ruzyně pro cestovatele do zahraničí, kterou jsme využili
minulý týden poprvé při cestě na týdenní dovolenou na
Kanárských ostrovech.
Přiznávám, že vzhledem k časům odletů, jsme s
manželkou před dovolenou velice řešili naši dopravu s
nemalými zavazadly na letiště a zpátky domů - návrat
letadla byl plánován s příletem do Prahy ve 4:20 hodin ráno.
Pátrali a uvažovali jsme horečnatě na poslední chvíli,
jak to celé zařídit s dopravou, tak aby to pro nás bylo co
nejpohodlnější. Vzhledem k brzkému času návratu nebylo
možné zajistit si vhodný spoj domů do Brna a ani naši kamarádi
nebyli příliš nakloněni myšlence pro nás z Brna přijet
v tuto hodinu. Takže mi bylo jasné, že nejpohodlnější řešení
bude využít vlastního auta - ovšem kam v Praze s ním, abychom se
po návratu z dovolené shledali. Přestože v dnešní době
už patří automobil ke spotřebnímu zboží, přece jen
pro našince stále představuje nemalou finanční hodnotu.
Uklidňovalo mě, že máme kompletní pojištění, ale přesto
člověk o to auto tak nějak příjít nemusí. Ani nějaké
poškození není zrovna žádoucí. Začal jsem zuřivě
pátrat po internetu, kde by šlo vůz v relativním bezpečí
po dobu onoho týdne zanechat ... Překvapilo mě, že v Praze
nabídka této služby nebyla nějak výrazněji pokryta - s výjimkou
letištního parkoviště, kde se mi cena zdála neúměrně
vysoká a podzemních garáží, odkud mi nikdo během 3 dnů
nebyl schopen odpovědět ani na zanechaný vzkaz, ani na
e-mail (takže jsem stejně pojal nedůvěru) jsem v Praze
neobjevil doslova nic co by stálo za řeč. Zkoušel jsem najít
nějaké vhodné řešení přes své známé obchodní
partnery v Praze, ovšem ani tyto varianty se neukazovaly jako příliš
přijatelné - vždy to bylo spjato s dopravou taxíkem po Praze
ze vzdálených městských čtvrtí a tedy s částkou za
taxi ve výši cca. 700,00 Kč jedna cesta.
Byl jsem tak trošku v šoku, že stále ještě existuje taková
díra na trhu a byl připraven na cokoli (včetně zanechání
auta na nějaké čerpací stanici nebo někde na ulici).
Nakonec jsme však z pořadatelské cestovní kanceláře obdrželi
kontakt na manžele Richterovy, kteří službu hlídaného parkování
nedaleko letiště pro cestovatele nabízejí. Přišlo nám
to jako spásná informace, po které jsme doslova skočili. Manželka
byla příjemně překvapena vlídnou a velmi vstřícnou
komunikací při domlouvání služby, přesto, že to bylo
den před naším odletem. Vzhledem k faktu, že jsme neměli
zkušenosti s touto službou a poskytovatele dosud neznali, rozhodli
jsme se přistavit náš vůz přímo na místo parkování
osobně. Musím říct, že v nabídce manželů Richterových
proklamovaní tři ostří hlídací psi, skutečně
nejsou žádní zlenivělí gaučoví povaleči čekající
na kolečko salámu a můj respekt měli okamžitě,
kdy jsme se u plotu parkoviště objevili. Bez přítomnosti
poskytovatelů služby bych u toho plotu sám raději
nevystoupil z auta. Po zaparkování na určeném místě jsme
byli ihned odvezeni na letiště v pohodlí prostorného Superbu a
mohli odcestovat na dovoelnou s naprostým klidem, že o auto strach mít
nemusíme. Dokonce bych řekl, že člověk může být
mnohem klidnější, než kdyby nechal auto pod dohledem příbuzných
na ulici u svého domova. Nejen díky tomu jsme s manželkou prožili
nádherný a velmi klidný týden na "Kanárech".
Po návratu stačilo zavolat na mobilní telefon a během slabé
čtvrthodinky - než jsme stačili vyzvednout naše zavazadla
po příletu - na nás čekal před letištní halou
Superb manželů Richterových, aby nás odvezl k našemu autu do
místa parkování vzdáleného asi 20 kilometrů. Krátce před
tím však ještě stihli před letištní halou přistavit
a předat automobil jiným, evidentně spokojeným klientům,
kteří oproti nám využili služby vyzvednutí a přistavení
auta přímo na letišti.
Při převzetí jsme obdrželi ještě několik
vizitek a drobnou pozornost, která potěší, a vzápětí
jsme byli na cestě do Brna v pohodlí našeho auta. Veškerá
komunikace s Vámi, jako poskytovateli, byla veskrze na profesionální
úrovni a příjemná.
Z výše uvedeného vyplývá, že s touto službou jsme byli opravdu
moc spokojeni a určitě nejen, že této služby příště
rádi opět využijeme, ale osobně tuto službu doporučíme
i svým známým a obchodním partnerům, kdykoliv přijde
řeč na dovolenou, protože se skutečně jedná o
vyplnění díry na trhu za přijatelné peníze. Přejeme
Vašemu časově náročnému podnikání, aby jste v něm
vydrželi a aby zájem o tuto službu jen rostl, určitě s tím
poroste i kapacita parkovací plochy, případná úprava terénu
nebo třeba i přístřešky pro parkující auta, ale to
už opravdu zmiňuji jen to, že na všem se dá vždycky něco
zlepšovat .... My jsme byli úrovní této služby velmi příjemně
překvapeni a naše spokojenost byla úplná. Ostatním ji lze jen
doporučit ....
Jan
a Blanka L. Brno
Dobrý
den,
Děkujeme za realizované služby, které jsme u Vás poprvé využili.Parkování
splňovalo plně naše požadavky. byli jsme radi, když jsme
na tuto službu u Vás narazili.Služby realizované přímo na
letišti jsou neúměrně drahé, doprava pomocí přepravců
přímo z domu a zpět také, zároveň nepružné směrem
ke zpožděným letům apod.U Vás je parkování
na dobře zabezpečeném místě, kde nejsou auta přímo
na ráně, jako na veřejných parkovištích apod., kde
člověk neví, co se za týden může stát.Cenově přesně
za částku, jakou je člověk ochoten rozumě
zaplatit.Ještě jen aby náš stát opravil dálnici Vaším směrem
a přesun byl plynulejší a už to nebude mít chybu.Osobně
od pana Richtera přístup ukázkový, vše fungovalo jak má, vždy
všude jak řekl a včas. Chválíme a děkujeme.
P.S. I kolega byl max. spokojen, a ten na své auto nedá absolutně
dopustit a jen tak někde by ho nenechal : - ) Octavia
Michal
M.
Vážení
paní a pane Richterovi,
zdravíme vás z Liberce a chceme vám touto cestou ještě jednou
poděkovat za skvělou a velmi dobrou službu. Byli jsme velmi
spokojeni, vaše vizitky určitě předáme dalším známým,
kteří vaši službu neznají a na letišti mívají stejné potíže
s vozem, jako my.
Je krásné jet na dovolenou s pocitem, že máte takhle uložené
auto a ještě lepší se vracet a vědět, že nemusíte
na nikoho čekat, nikde shánět dopravu, že máte auto své
a můžete jet hned dál. To je opravdu výborná služba.
Až pojedeme příště, určitě vás znovu navštívíme
a budeme moc rádi, když to budeme moci zopakovat.
Přejeme
vám pěkné dny a ať se vám daří.
Ivana
a Milan N.
Vážený
pane Richter,chtěla bych Vám poděkovat nejen za sebe ale za
celou naší rodinu,které Vaše SUPER služby ušetřili mnoho a
mnoho starostí s naší cestou do Norska.
Vaše služby budu velice ráda dále využívat nejen já,ale vřele
Vás doporučuji všem svým známým.
V dnešní době je snad zázrak,když něco vůbec
funguje,ale Vaše služby nemají tu nejmenší chybu,fungují na
jedničku,ještě jednou moc a moc děkujeme a přejeme
Vám hodně spokojených zákazníků,tak pokojených jako my.
S
pozdravem Dagmar a František T.
|
|